Sunday, May 15, 2011

Lehttaigna muffinid vutimuna-ja singiga

 Tegin ükspäev maasika-valge shokolaadi muffineid. Tulid väga head, kuid sel korral pilti ei teinud, eks järgmisel korral jõuab. Põhjus, miks ma sellest praegu räägin, on see, et kohe pärast maasika muffinite valmimist teatasin elukaaslasele, et nüüd ma kavatsen soolaseid muffineid teha ja ta tegi väga väga haput nägu selle peale:D Enam ei tee :) Ta isegi mõtles välja soolaste muffinite retsepti :) Või siis noh, tegi minu olemasoleva retsepti totaalselt ümber.
kogusest tuleb 12 muffinit.
                                                  
VAJA LÄHEB:
ca 400gr lehttaigent (Pihlaka kondiitri oma on minu vaieldamatu lemmik)
12 vutimuna
1 muna pealt määrimiseks
1 suur paprika
100gr riivjuustu (parmesani riivjuust on väga hea)
150gr meelepärast sinki (mina kasutasin toorsinki)
natuke hellmans majoneesi ja maitsestamata jogurtit
tilli, soola, pipart


TEE NII:

pane ahi sooja 200 kraadi peale.
rulli lehttaigen imeõhukeseks ning lõika sellest ca 13cm diameetrised ruudud. Vooderda muffinipannipesad ja küljed lehttaignast ruudukestega. pudista põhja pisut riivjuustu. Haki paprika ja sink, sega omavahel, lisa majonees ja maitsestamata jogurtit, tilli, soola ja pipart. lisa segu vormidesse, löö peale vutimuna ja pudista natuke peale riivjuustu. Kata muffinid õhukeste lehttaigna ribadega, määri pealt lahtiklopitud munaga. Küpseta ahjus 200 kraadi juures ca 20 min.
                               

No comments:

Post a Comment