Monday, May 16, 2011

Parma singi-emmentaleri juustu pizza lehttaigna põhjal

Selle pizza tegemine oli puhtjuhuslik eksperiment. Eelmisest päevast oli lehttaigent kappi alles jäänud, sügavkülma panna ei tahtnud, see rikub minu arust maitse ära. Nuuskisin siis mina külmikus ringi ja leidsin sealt pooliku ananassikompoti, mõned kirsstomatid, pool pakki mozzarellat, emmentaleri juustu (seda on mul muidugi absoluutselt alati varuks) ja sügavkülmikus oli krevette. Seega oli poest vaja veel üksikuid komponente. Meenus eelmisel suvel Küprosel söödud parmasingi pizza..parim pizza, mida kunagi söödud on :D Võiks seda teha...mõningate muudatustega muidugi...muidu läheb liiga igavaks :)) Siis juba poes olles käis peast veel läbi, et kas ikka tasub lehttaignast üldse pizzat teha..pole ju õige pizzapõhja materjal..teeks midagi muud?? Aga mida? Ah, ei viitsi...tuleb pizza ja kõik. Ma olen vahel äärmiselt otsustusvõimetu..väga tavaline :D Ühesõnaga võtsin siis veel tomati-basiiliku pastakastet ja parma sinki. Ja koju eksperimenteerima.

                                   Parma singi-emmentaleri juustu pizza lehttaigna põhjal

               
VAJA LÄHEB: (2 suurt pizzat)

300gr Pihlaka lehttaigent
ca 1dl tomati-basiiliku pastakastet
150gr emmentaleri juustu
135gr Parma sinki
pool purki suurt ananassikompotti
12 kirsstomatit (mul polnud rohkem, muidu võib ikka maitse järgi panna)
50gr mozzarella juustu
kaunistuseks kooritud sulatatud krevette

TEE NII:

rulli lehttaignast 2 imeõhukest põhja. Kui taigen käte külge kipub kleepuma, tee käed märjaks. Pudista küpsetuspaberile pisut jahu -siis ei jää taigen sinna kinni. Aseta taigna lapid küpsetuspaberile. Määri peale tomati-basiilikupastat, siis rebitud parmasingi viilud, hakitud ananassiviilud, krevette, poolitatud kirsstomatid ja emmentaleri juustust viilakad peale, vahele mozzarellat. Vahepeal pane ahi sooja 200 kraadi peale. Küpseta ahju allosas ca 20 min.

No comments:

Post a Comment