Sunday, May 29, 2011

Minu kartulisalat!

Ise ma kartulisalatit väga ei armasta, pooldan pigem igasugu ebatraditsioonilisi toite. Minu elukaaslasega on täpselt vastupidi. Kodune kartulisalat, seapraad, heeringas, sült jne..muud ei tahagi. :) Ühesõnaga kogu see potitäis on mõeldud vaid temale! Seda salatit olen teinud mitu korda, sel korral meenus pildistada ka.
                                          MINU KARTULISALAT
                             
vaja läheb:
7 keskmist kartulit või 5 suurt (värsket kartulit ei tasu kasutada)
3 kõvaks keedetud muna
ca 5 keskmist hapukurki (maitse järgi võib hiljem juurde lisada)
pool õuna
180gr vinku viinereid
1 sibul
ca 160gr magusaid kirsstomateid
tilli, aroomisoola, pipart, soola maitsestamiseks
hapukoort, majoneesi

Tee nii:
keeda eelmisel päeval kartulid ja munad ning pane külmikusse. Järgmisel hommikul haki kõik koostisosad suurde potti või kaussi, tomati tükid võib suuremaks jätta. Lisa hapukoort, majoneesi, maitseaineid, samal ajal pidevalt segades. Kõige parem on salat pärast ca 5 tundi külmikus seismist. Soovikorral võib lisada värsket redist, herneid.


No comments:

Post a Comment